Bug '66

 Fényezés előtt ösze volt fújva alvázvédővel az íves rész a csavarozási pontokkal, azt le kellett takarítani, fényezés után pedig a szórgittes alvázvédőt kellett megigazítani. (...nem szeretem amikor színre fújják a kerék járatokat, így maradt a sima több rétegű festés + alvázvédő ezeken a helyeken.
 Apró bizbaszok a fényezés után. ..nem mertem máshová tenni őket szerencsére a szüleimnél akadt egy ritkán használt szoba, ahol kihúzott pár hetet. Ezután becsomagoltuk őket, azóta is így várják a beépítést.
 ...a motroháztető is.
 ...ráment egy fél napom a szellőzőházra, de megérte. Nitróval tudtam csak letakarítani( azzal sem egyszerűen) a mocskot, de alóla előkerült a gyönyörű gyári fényezés!
 tisztulgat az eredeti "F"-es 1300-as is. Gyönyörűen egyenletesen jár a motor van egy kis szelep kopogás amin állítani kell, de azon kívül hibátlan! Valószinüleg ezzel a motorral indul el az autó, de készül fű alatt az 1776-os erőforrás is.
 Hazaért fényezés után a még félkész de jelentősen megtisztult garázsba!Azthiszem hosszú idő fog eltelni mire mindkettő készen lesz!
 Nem lesz rossz! ...a frissen horganyzott cuccok jól  mutatnak!
 A gyári szin és az új.


 variációk egy témára... :)

 Hangelnyelő lap motortérbe PU habszivacsból, benzin és olajálló, széles hőmérséklet-tűrési tartomány, öntapadós. Hanno protecto 20

Az Alubutyl és a Hanno-Protecto PF 830

Megjegyzések