Skoda tempomat

Ismét a Fábia.
A tempomat még nem működött, csak beleraktam a hozzávalókat, és megpróbáltam aktiválni, sikertelenül. Most sikerült erőt vennem magamon, hogy kiszedjem a műszerfalat, ugyanis több eredménytelen kör után arra jutottam, hogy valamit rossz helyre kötöttem. Így is lett. :)
A Fábia fórum (ezúton is köszönet érte) bejegyzésében leírt helyre kötöttem a fehér kábelt. T11a/pin10.
Viszont, az általuk is linkelt, egyik lengyel fórum, két lehetőséget említ. Az előbbi és T11b/pin6
Nos én a T11a-t használtam de a T11b-t kelett volna. Nem nagy ügy átrakni, csak az odavezető út kissé macerás.

...mindenesetre, most hogy már párszor kiszedtem, 45 perc alatt megvolt a bontás, az összerakás pedig 1 óra 13 perc. Egy amatőrtől nem rossz! :)

Nos ha rossz helyen van a kábel ezt dobja a VAG:

...mondjuk az első összerakásnál feltűnt, hogy a Fehér csatlakozó szinte üres... de hát ugye aki türelmetlen és nem néz utána a dolgoknak, a saját kárán tanul.


Az ominózus Lengyel dokumentum ami alapján rájöttem, hogy mi a hiba. Mást nem nagyon lehet elrontani ezen...

Az összerakás után, (1ó.13p.) még szenvedtem egy kicsit, mert miután töröltem a hibajelzést, próbáltam bekapcsolni a tempomatot. Vártam a visszajelzőt a műszerfalom, de semmi.... Később méztem, meg a kezelési utasítást, és láttam, hogy nincs ilyen az autóban, hiába kerestem.
Mentem egy kört, kipróbáltam, és remekül működik! :D

Megjegyzések