Piroska

...ott tartottam, hogy kell az autó! Kerstünk egy időpontot a trélerezésre, hiszen az autó évek óta ki van vonva a forgalomból. Minimun 6 éve (de inkább több) nem jött ki a garázsból. A fékek ennek megfelelően be voltak állva. Beindítani nem tudtuk, mint utóbb kiderült a gyujtákapcsoló betét miatt. Persze ez nem vette el a kedvünket. :)



Valószínüleg a régi rendszáma CU 97-17 volt.
Az alja nagyon szép, sehol egy rozsdafolt. Két oldalt a küszöbök javítva, a papirok közt megtaláltuk a számlát is róla. A javítás látszik mind a nyégy kerékjáratban is.





A gumik még "szőrösek". Öregek, de mivel nem nagyon érte nap nagyon jó állapotban vannak.
A lengéscsillapítók újak valószínűleg a padló javításkor kerültek az autóba, és a fékek is ekkor lettek felújítva. Az olajok, folyadékok cseréje után a főfékhenger megadta magát, cserélni kellett.  A fékrendszer többi része, a tisztításon és beállításon kívül nem is igényelt többet.
A gyujtáskapcsolóbetét cseréje után, jöhetett a motor. Dadogva egyenletlenül bendult.
Karbipucolás, gyorsítómembrán csere, új gyertyák-gyújtókábelek, elosztó tisztítás megszakító,...stb. Még nem az igazi, de lassan összeáll.

Sajnos nem marad nálunk. A bogár olyan mint a hegylakó: "Csak egy maradhat!" :)

/www.hasznaltauto.hu















Megjegyzések