Tréler hijján... !

... A '66-os 2010 februárjában került Érdre. A saját lábán jött. Kicsontozva néztük meg "Gyurmánál" Százhalombattán, de mivel volt érvényes műszakija, és a motor nagyon szépen ketyegett úgy döntöttünk nem trélerezünk. A sárvédők fenn voltak, így azokra fel applikáltuk az első és a hátsó lámpákat, hogy működőképesnek nézzen ki. :) ..valamint az első szélvédőt is beraktuk, mert igaz nagyon szép idő volt, de mégiscsak február!


 Ez volt a kiindulási alap. Feri barátom Caddy-je volt a felvezető autó, valamint a rengeteg alkatrészt is azzal transzportáltuk. (A nagy pakolásban elszórtunk egy vadi új furulyát amin szerencsésen keresztül mentünk valamelyik autóval....:) így maradandó alakváltozást okoztunk rajta  )
A "rendőrhárító" Caddy mögött osontam el Battáról hazáig, több okból is izgalmas út volt. Egyrészt ugye sem index, sem lámpa, ajtókban sem ablak sem zár (a két ajtót belülről össze gumipókoztuk hogy ne nyíljanak ki.) gyakorlatilag a motor, fékek és a futómű volt ami hibtalanul működött. De ezek nem akárhogy!! Vaj-puha futómű, váltó, fékek, és egy hibátlan gyári "F"-es motor. Fülig ért a szám egész úton! Így darabokban is nagyon jó volt vezetni!
Érkezés a célhoz!:

 irány a süllyesztő:

 ...itt még a kék '68-as is meg volt! :)

 1 ülést azért beraktunk, de le volt takarva amikor beültem! Ja! a rádió működött, de inkább a motort hallgattam! :)

 Az "F" még koszosan, de hibátlanul!

 A kereskedői matrica, sajnos a fényezés áldozata lett! :(

 Az alkatrészek amik az autóval jöttek: Rengeteg NOS cucc van köztük!!! :)
Új dísztárcsák, de az eredetiek is használhatóak (patinásak)  Lökösök szintén, mondjuk a minőségi különbségeket ne feszegessük! nem lehet egy lapon emlegetni őket!

NOS alkatrészek 90%-ban (A régi tulaj elrakta a rossz alkatrészeket is, hála istenek csak kevés ilyen volt benne!)

Szinte mindenből dupla van!


 A kedvencem ez a dobozka!!


Szóval a kalandos hazaút után kb másfél évvel ismét útra kelt a púpos. Ervin barátomhoz kellett lejutnia Pusztaszabolcsra, némi festékkel való összefröcskölés céljából.
Mivel eddigre az addig működő dolgokat is kicsontoztam, nem jöhetett szóba a saját lábon való utaztatás.(a lejárt műszakit már nem is említem.) így a munkahelyem egyik teherautóját kértem kölcsön.
MB 7,5 Tonnás, 6 méteres dobozzal, 1T emelőhátfallal ideálisnak tűnt. Igaz rövid a fátfal de "'majdkitalálunkvalamit"!
Volt a raktárban egy 4 méteres nagy teherbírású alu rámpa az jó lesz az egyik oldalra... de mi lesz a másik oldalon?? "majdkitalálunkvalamit"!! :)
4 méteres pallókkal sikerült áthidalni a problémát, de csak úgy hogy a Gergő beleállt a váltóharangba, nehogy az autó orra lebillenjen! :) Nem volt egyszerű mutatvány, és azt már akkor is tudtuk hogy visszafelé nem így csináljuk.
 Miután nem potyogott le a dobozban kényelmesen elfért minden.

 A pusztaszabolcsi érkezés már könnyebb volt, a vasútállomáson a rampánál egyszerűen legurítottuk a járgányt a hátfal segítségével, onnan pedig vontattuk 1-2 saroknyit.

Fényezés után ugyanezt a módszert alkalmaztuk a felrakásnál és Érden is találtunk egy erre alkalmas helyet a levételhez.

Megjegyzések