Csepel Cruiser & MUFC bike

...használtan szert tettünk erre a remek kis bringára. Itt ott látszik rajta hogy nem a szalonból gurítottuk ki, de szinte hibátlan, Kényelmes, és a vonalai nekem nagyon bejönnek!!! :)
Nexus agyváltós 3 sebességes...  egy komoly baja van, ezt is tekerni kell a dombra felfelé! Mire felértem a házunkhoz, végem volt.  ...el vagyok puhulva! :D




...ez a félkész mountaine bike egy sokkal egyszerűbb szerkezet. ...darabokban került hozzám, mégjobban szétcsontoztam, a váz kapott a homokszórás után egy matt fekete szintert a kormánnyal együtt. A terv hogy mindene fekete lesz a felniken kívül, (bár gondolkodom rajta hogy annak is feketének kéne lenni!! )
...és kap némi diszkrét mintát amik a világ legjobb labdarúgó csapatára utalnak.   persze csak diszkréten, a nem hozzáértők nem fogják érteni, de ez a cél! :D

a váz a homokolás előtt, az új gumik  kedvéért összeraktam.:
 Homok és szinter után:


 ...némi utalás a leendő feliratokra. :D

Megjegyzések