Rajzás 2013

...mon'tam én, hogy nem fog esni!! :) sőt időnként úgy tűnt mintha a nap is sütne, de ettől függetlenül q..a hideg volt. A Skodálatos gépjárművemmel tettem tiszteletemet az MBK 20. rajzásán, hiszen a '66-os még erősen darabokban van az alagsorban. Igaz azt terveztem, hogy feltámasztom a rajzásra, de rá kellett jönnöm, hogy mostanában egyre jobban élvezem a bütykölést. Régebben minden szerelésnek úgy álltam neki, hogy: "estére mennie kell a gépnek!"  ..na ez elmúlt. igaz hogy ez nem az a volumenű szerelgetés amit estig össze lehet csapni, de nem kapkodom vele az biztos!! :) ...Öregszem azt hiszem! :D

A helyszín nem a szívem csücske, másé sem azt hiszem, de nem is amiatt jön ki egy ilyen helyre az ember.
Sajnos amiatt kijön azon is meglátszott a rossz idő és a helyválasztás, nem volt szükség tömeg oszlató speciális alakulatokra. Ellenben jókat dumáltunk, sok régi és új ismerőssel találkoztunk, jól éreztem magam.
Ebből a sorból idén még hiányzott a '66-os..



Nem igazán tudom megmagyarázni miért, de ez az autó nagyon bejön, alapvetően nem tetszik a pre kaszni after alváz párosítás, de valahogy ez a járgány nagyon egyben van.



...Porsche is akadt, nálam a korai 911-es a favorit, de ez a sárga 356-oson megakdt a szemem..




a tavalyi jelmezesdi ott folytatódott ahol abbahagytuk:








... a vizesek nem motiválnak annyira mint a levegősök, de akadt egy két szép jószág.








Megjegyzések