Pop Out - a nappaliban

...leporoltam a nyitható oldalablakokat, hiszen lassan a helyükre kerülhetnek. :)
A "leporolás" enyhe kifejezés, hiszen a kosz nagyrésze, és a matricák maradékainak eltávolítása után a fürdőkádban vett melegvizes zsíroldós fürdőt a két ablak... rájuk fért. Még a sikálás közben kiszedtem az elöregedett gumi tömítéseket, és a nútokat is kitakarítottam, hogy az újak alatt ne maradjon kosz.





Ezután kissé sziszifuszi munka jön, a gumit beletuszkolni a horonyba. Eleinte csavarhúzóval csinálam, de célravezetőbb egy lekerekitett sarkú műanyag darab. Konkrétan a hűtőnk jégkapróját használtam, de szerintem egy plasztik kártya is jó lehet. A króm épsége érdekében mindenképp célravezető a csavarhúzó helyett műanyagot használni, nagyon érzékeny anyag.






Az eredeti gumi nem "szalag" szerű volt, hanem egy "végtelen" tömítés. Az újnál a zsanérhoz tettem az illesztést, amit egy picit hosszabbra hagytam, és gumiragasztóval, összeragasztottam.




Másfél - két óra kényelmes tuszakolás után, a garázsban a helyére raktam a kész ablakot.
Ehhez először az új fehér kédereket raktam fel az keretre, és szabtam méretre, aztán egy kis csavarozgatás, és már fotóképes lett az ablak. Holnap berakom rendesen a másik oldallal együtt.





 

Megjegyzések