101. az eredeti alkatrészek varázsa.


...ma a helyére raktam a hátsó sárvédőket, remélhetőleg végleg. A régi kédereket nem akartam visszarakni, és a kazántól is féltettem eddig a jobb hátsót, így az egyáltalán nem volt fenn eddig.
A menetekből kitrágyáztam a fényezéskor bekerült, gittet, és egyebet, megjárattam egy acél csavarral az összeset, csavarok, menetek lezsírozva, ezután a helyére illesztettem az elemet és kézzel szépen finoman, szinte erölködés nélkül felcsavaroztam. Minden lik a helyén az eredeti gyári csavarok (sajna csak korlátozott mennyiségben állt rendelkezésemre.), a hézag hibátlan. ....Kíváncsi lennék, hogy egy utángyártott Brazil, vagy egyéb elemel mennyit kellett volna küzdeni... :)
Összeraktam a jobb hátsó lámpát is, a búrák alá még kell új tömítés, mert a régi már nincs a toppon.
Kicsit fényesítgettem a belső tükröt is és bepróbáltam a helyére.  ...a napellenzőket nem találom.. :)
...hova a f...ba rakhattam????????? :)

....a jobb hátsó lámpa is összeállt:




Mesésenilleszkedő eredeti alkatrészek... :)



 ...Na ebbe a garázsba sem érdemes részegen beállni... )






Megjegyzések