F - 1300

Ma rámszakadt egy kis szabadidő, így nekiestem a motornak. A rajzásra szerintem nem áll össze az autó, de nem fogok emiatt kapkodni.
A dinamót ismét "darabokra" kellett kapni. Korábbi posztomban ( 12V ) azt hittem rendben van, de a ventillátort nem lehetett "kicentírozni" (csere) és a tartólemez is megnyomódott így a ventillátor beleért a "kutyaház" hátuljába. ...szintén csere, festés, összerakás...
Hőcserélők, kipuff felszerelve,  lemezek felszerelve, majd részben szétszedni, mert a termosztát nem került be, (csak a kutyaház felszerelése után lehetett kipróbálni.) Bakáts térre is be kellett ugrani tömítésekért a szívócsőhöz. Karburátort összeraktam, beszereltem és bekerült a 12V gyujtáselosztó is.
Kábelezések még hiányoznak, és a lemezelést is vissza kell rakni, de utána mehet vissza az autóba.




ilyen volt amikor kijött:


A fesszabályzót egyenlőre fogalmam nincs hogyan oldom meg, mert a 6V a dimangó tetején volt. A 12Voltoson nincs helye nem tudom hogy a motortérbe szereljem, vagy a hátsó üés alá, ahogyan a '68 asomban is volt???


 

Megjegyzések