Lights on!

...amikor ezt a képet elkészítettem, beugrott a ronggyá nézett Christine-ből egy jelenet: "show me" :)



...és akkor azoknak akik nem ismerik ezt a klasszikust, és azoknak akik már számtalanszor látták :)



Mielőtt bekerült az új aksi, készre szereltem mindent a motoron. ...be hekmákoltam egy fesszabályzót, (gyanítom nem lesz végleges megoldás). Kicseréltem az összes izzót 12 voltosra, az ablaktörlőhöz beszereltem az átalakítót és belötöttem az első lámpákat. A blaupunkton nincs FM sáv ezért az első 12 voltos bekapcsolás után megkerestem a Kossuth-ot. :) Kíváncsi vagyok milyen adót találok még ezen kívül.... :)
Holnap jöhetnek a hátsó lámpák, és az indexek. A mai szerelgetés során szembesültem azzal, hogy a '66-osban nincs vészvillogó... :)
...a motoron minden bekötve ami a működéshez kell. Hátra van még egy olajcsere, és szelephézag állítás az indítás előtt. Fékeket átnézni, szélvédők, vissza a kárpitoshoz a hátsó ablak alatti szőnyeg miatt, utána vonóhorgot felszerelni, csatlakozóját bekötni, és mehet műszakira. ...necces a június.





Megjegyzések