Elindult!

:)  ...ma ismét volt egy kis időm. A tegnapi rendezvény után reggel hétre értem haza így délig kómáztam, de utána lementem pár órára a garázsba. Néhány elmaradt aprósággal szöszöltem másfél órát, utána, gondoltam megpróbálom beindítani a motort. Benzin a tankba és a karbiba, gyujtásállítás, karbin vákumcsonk ledugózva, és nosza! ...csühög puffog nem megy, ... temészetesen 2 gyujtáskábel felcserélve... :). Miután ezt a hibát orvosoltam, megint nem indult, ezúttal az üzemanyagrendszer tréfált meg, nevezetesen nem jut el az üzemanyag a motorig. Karbit feltöltöttem, és tádáááááááá!
Gyönyörűen járt a motor amíg a karbiban kitartott a szakanyag. :)
Legközelebb megfejtem a dugulás okát is.. :)
Volt némi visszalépés is ma. Ha az ember nem indítja el a motort mielőtt berakja érhetik, meglepetések. Nálam a főtengely ékszíjtárcsa volt a fekete bárány. Nem tudom mi történt vele, de bazi csámpás, nagy pofont kaphatott valamikor...
Lefeszegettem, csere következik, de a motor jár és gyönyörű a hangja! :)


a bűnös, "Csámpás Rozi"

sírni lett volna kedvem, de örülök hogy motor kivétel nélkül le tudtam szedni a tárcsát.


Megjegyzések