A tökéletes hétvége.

Kicsit zsibbad az arcom, mert péntek óta fülig ér a szám. :) Elég kemény héten vagyunk túl. Kedden és szerdán volt időm bütykölgetni. Beragasztottam a hátsó kárpitot, hogy végre a helyére kerülhessen a hátsó szélvédő. Bekötöttem rendesen a vonohorgot a vizsga miatt,  fékeket állítgattam, beraktam a biztonsági öveket, ...a többi most nem jut eszembe... a lényeg hogy hajnali 1 előtt nem kerültem ágyba egyik nap sem. ...de megérte! :) Csütörtökön a Zuglói autóklinika segítségével sikeres műszaki vizsgát tett a '66-os.


Péntek reggel tudtam csak elhozni, mert csütörtökön késő estig dolgoztunk. Ekkor volt még pár órám az indulásig Balatonalmádiba. Természetesen nem is fért bele minden, de a  legfontosabbak igen. leszedtem a vonóhorgot, utána pedig a karbiban kotorásztam. Szerencsére ráleltem az eldugult gyorsító fuvókára, így az induláskor fulladozó motor járása kisimult.
Az autó még közel sincs készen, de az első nagy lépést megtettük!
Több mint 400 Km-t. autóztunk mindenféle hiba nélkül! Nagyon élveztem, és fontos tapasztalatokra tettem szert a további teendőkkel kapcsolatban.
























...gond nélkül tartja a 100-at, ami a GPS szerint is 100. (előzéskor 120-130 is megy rövid távon. :)

...érkezés Almádiba.

Lovas Csárda



 tihanyi kiruccanás.

...és vasárnap hazatérés után, lemosva vissza a garázsba.

...a lejáróval kezdeni kell valamit... :(




Megjegyzések