második nekifutás...

A tény, hogy mentem pár kört az autóval, még közel sem jelenti azt, hogy készen van. Rengeteg tennivaló van vele. Nézzük a tegnapelőtti bejegyzésemet pl.: 1 lépés hátra ...
Mielőtt erre visszatérnék szeretném megköszönni Feri barátomnak a tegnapi segítséget, féket légtelenítettünk. :)
Szóval a feszítő. A Bug Box ban megvettem az újabb adagot, (Baditz Laci még nem látott olyan embert akinek sikerült volna eltörni ezt az alkatrészt.. :) ), és kaptam némi tanácsot is. Tehát a feszegetés (törés) azért történt, mert a bal alsó saroknál nem feküdt fel tökéletesen a gumi. Ennek az oka az volt hogy rosszul illesztettem az ablakra a gumit, majdnem másfél centivel elcsúsztam. A gumi tetején van egy "toldás, elvileg ugye ez lenne a közepe. No nálam nem az volt. :( Kiszedés előtt megjelöltem az ablak közepet és a gumiét is alul felül. Ez alalpján kezdtem berakni a feszítőt , majd az üveget, és a végén eltűnt a rés... :) A feszítőt berakás közben hajszárítóval melegítettem, így sokkal könnyebben gyorsabban ment! a képeken jól látszik az eltérés.

melegítés nélkül:


megjelölve, melegítve..:



..és a végeredmény:


Beragasztottam a hátsó szőnyeget is....


...és némi tetőkárpit javítást is eszközölni kellett.




Megjegyzések