On the road again

Megvolt az első tesztkör! Bocs M. Zoli! ...megbeszéltük ugyanis, hogy szólok előre amikor először kihozom....  :(  ...de ez még nem számít mert nincs teljesen összerakva!! :) pl a hátsó ablak is hiányzik... :)
...szóval elkezdtem dolgozni a belső burkolatokon. Rengeteg helyen összetapperoltam a fehér, (világos) kárpitokat, asszem alapos sikálásra van kilátás, ha minden összeáll. A kárpitos mindent szépen becsomagolt, a rögzítési pontokat is. :( ...jó lett volna ha megjelöli, kivágja ezeket a pontokat, de sajnos nekem sem jutott eszembe előre szólni neki. Majd a következő autónál... :D
Beszereltem a hátsó ülés támasztékait, rögzítését, oldal és ajtókárpiok, ülések, első szélvédő... Na itt tettenérhető a kapkodás!! Mivel 2 hét múlva szeretnék lemenni az Almádi találkozóra, nem foglalkoztam az első szélvédő randa, besárgult, foltos feszítőjével. remélem ezt tudom utólag cserélni...
A  hátsó szélvédő még nincs benn (ahogy azt már említettem) mert a hátsó szőnyeg a kárpitosnál van, némi tetőkárpittal való fúzióból kifolyólag. Holnap elhozom asszem.

új pedálgumik. (kell a gázra is...)

 kicsit világos nekem egyenlőre, de szerintem meg fogom szokni. :)







öt év után először mászott ki saját erejéből... :)


Asszem egy picit lejjebb van a bal hátulja, lehet, hogy igazítani kell a torzión.


Az első tankolás... csak finoman 10 litert, nehogy elcsapja a gyomrát... :)


hazaértünk! :) fülig érő szájjal... :) a fékek kenődnek, és erősen törődést igényelnek, de remek érzés volt így is!

...ennek vagy a lehajtó fog áldozatául esni, vagy a vonóhorog. Még nem döntöttem! :)


Megjegyzések