Kapaszkodj!!!

Az egyik legbosszantóbb hiba amivel sem én, sem a kárpitos nem foglalkozott, az a tetőkárpit alatti rögzítési pontok dokumentálása, megjelölése.  A "B" oszlopon lévő kapaszkodó helyét a műszaki vizsga előtt nem találtam, ezért elnapoltam a visszaszerelését.  Mint utóbb kiderült, nem csoda, hogy nem sikerült, ebből is több verzió létezik mint amit eddig ismertem.
A kék bogárban (1968) megismert verziót kaptam a '66-oshoz, dobozban a többi alkatrésszel együtt. Eddig nem nagyon szenteltem neki figyelmet, egyszerűen kiválasztottam a legszebb párt ami bekerül az autóba....

...nem tűnt fel az a cseppet sem elhanyagolható körülmény, hogy ez nem lesz jó az autómba, hiszen a rögzítési pontok nálam egymás mellett és nem egymás alatt helyezkednek el.




















1958-ig egy kis fém kampó rögziti a kapaszkodót egy bogyóval a tetején, két vizszintesen elhelyezett csavar segítségével. (forrás:Lakatos József)

1958 és 1967 közt módosították a kapaszkodót, a fém kasztó helyett "modernebb" műanyag rögzítő-akasztó alkalmasságot szereltek a bogarakba, még mindig egymás mellett elhelyezett csavarokkal.

Mivel a '65-ös prospektusban nem látszik az eltérés a '67 utánival nem is gyanítottam, hogy gond lesz... (forrás: thesamba.com )





...update: időközben előkerült egy kép az enyémről.... valahol meg kell lennie az enyémnek is mert ez a kép már nálam készült... :D


Megjegyzések