Biztonsági övek

Ma nemkiestem a "B" oszlopoknak. Nem tudom a kárszakértő miért vágja el a befeszült öveket, de tulajdonképp nekem mindegy is, hiszen nem álltam volna neki a javítgatásnak azt hiszem. (Talán hogy a roncs árulásakor a "vevők" a képeken lássák, hogy az öv használhatatlan??? ...ha valaki tudja, írja meg légyszi.) Szóval nekiálltam a műanyag burkolatok bontásának. Robit megint nem kaptuk gondolkodáson, hiszen a felső világos burkolatot feleslegesen szedtem le, ott elég a csavart kitekerni. Az alsó és a középső burkolat eltávolításával mindenhez hozzáférünk amire a cseréhez szükség van. 1db 17-es Crowa, és két csavarhúzó kell hozzá, valamint az első alkalommal 2 óra, a továbbiakban azt hiszem egy is elég. :)

Az ülések alatt volt mit takarítani....

Az utastér elég üres már, bár még a középkonzolt is meg kell bontanom a légzsák indító miatt.

Az ülések altti kuplerájból szert tettem 230Ft bevételre. :)

Az elvágott övek:  ...a kutya sem érti.. :)


...beszerelve az "új":


...és fenn a műanyagok is:


...mára ennyi jutott.

Megjegyzések