"Fábián"

Vigyázat hosszú bejegyzés! Elég sokminden történt mostanában a Fábia környékén. Például Dorka lányom Fábián-nak keresztelte a félholt Skodát. Visszakerült a hűtőjavítótól az intercooler hűtő és a kormányszervó tartály, valamint pár műanyag alkatrész. A likakat (kettő volt) befoltozták, a letört műanyag füleket visszahegesztették, én meg visszaraktam a helyére. A kormányszervót, visszaszereltem, de ott még van valami probléma, mert nem működik. mondjuk hűtés hiányában nem is mertem percekig járatni a motort, ezt elnapoltam későbbre.

A köténylemez, a zárhíd, és a lökhárítóvas felpróbálása után kiderült, hogy nem mászott el a kocsi eleje. Egyedül a jobb nyúlvány elején a "tappancsot" kell kiegyengetni, amit Laci barátom remélhetőleg jövőhéten megtesz.



A lökhárítóvas (foto után) kapott egy festést, úgyanúgy mint a zárhíd. Egész szép lett... :)
A zárhídból kiszerelzem a zárat is. Az enyémből és a bontotból, összelegóztam egy használhatót, és persze ezt is lefestettem, hogy kinézzen valahogy.
Az "új" zárhíd festés előtt, a matricák kimaszkolva, zár leszerelve. Érdekes az elején a világos folt, nem tudom mitől fakult ki ennyire.

...festés után a helyén:


...és a zárak:




kicseréltem a jobb oldali mototrartó bakot is. Természetesen nem volt elég simán megemelni a motort és kicserélni, le kellett szerelni az öntvény kart is a blokkról, hogy az "új" bak beférjen a helyére. Mondjuk még így is nagyon simán 10 perc alatt megvolt ez a művelet.




Az egyik motorháztető konzolt is kicseréltem (a másikat még festeni kell), jól látszik a képen hogy hogyan csavarodott.

A lámpák is összeálltak. Nagyon jó áron találtam lámpákat vidéken. ...mint ahogyan szinte mindent vidéken találtam ahol lényegesen olcsóbbak az alkatrészek. A komplett légzsák szettet például (műszerfal párna 2 légzsákkal, övekkel, légzsák indítóval) fele annyiért vettem Kecskeméten mint amennyiért a fővárosban árulják. Az állító motorokat átszereltem, meg egykét apróságot, és máris a polcon várnak a sorsukra.

A hűtőből és a klímahűtőből újat vettem. Egyrészt mert Feri barátom (KÖSZI!!) nagyon jó áron szerzett gyári minőségű cuccot, másrészt pedig csak! :D  Belegóztam őket is az "új" köténylemezbe az "új" hűtőventillátorral együtt.


Mivel a motortérben nem tudok tovább haladni addíg amig a nyúlvány vége nincs megcsinálva, beköltöztem az utastérbe, lebontani a műszerfalat. Ha már lebontottam ezt a részt, bolond lennék nem kicserélni a bajuszkapcsolót tempomatosra. Így gyakorlatilag 15-20 ezer forintból tempomat is lesz a járgányban. Itt még csak a kormány hiányzik:



Most itt tartok. Megpróbálok holnap venni egy tempomat kábelt, és akkor az "új" műszerfalat elkzdhetem beszerelni.

Megjegyzések