Skoda - műszerfal, tempomat

...reggel egy kis csemegébe botlottam, Typ4 2800ccm. Teljesítmény ismeretlen, de nagyon megy.... :D



Ismét becsúszott egy hét szünet a Skoda összerakosgatásába, ma viszont belehúztam.
Visszajött a légzsák indító, a szakembertől, így végre nekiestem a beltér összerakásának.
Először a tempomat kábeleit kötöttem be a megfelelő helyekre.
A tudást innen vettem hozzá, utólag is hálás köszönet érte:
skodafabiaclub.com - tempomat

 ..ha a a bordnetz száma 6Q0-val, vagy 6Q1-el kezdődik, akkor beépíthető a tempomat, a boednetz cseréje nélkül. Balról a hermadik barna csati a tempomaté.




A szélvédő alatt bal oldalon található a T11A csatlakozó aminek a 10es pinjébe megy a fehér kábel.
Furfangos csatlakozó! A kivétele előtt a csatlakozók alatti fém reteszt el kell tolni balra. Ezután kijön a fehér csatlakozó a helyéről. A kábel megfelelő helyre (10es pin) illesztéséhez pedig ki kell nyitni a lila biztosítót.



A harmadik kábel a féklámpa kapcsolóra megy a csatlakozó 2-es pontjára. Ezután jöhet az összerakás, "tanítás.

egész jól haladt a dolog, igaz egy két alkalommal vissza kellett bontani ezt-azt, de hát így megy ez.. :)

innen kezdtem:





...és ma elvileg összeállt. Ha minden jól megy ezt már nem kell szétszedni.


Megjegyzések