Ajtók

Lassan finisbe ér a Fábia. A jobboldali ajtót már kicseréltem. A matrica leszedését nagyban megkönnyítette a hőlégfúvó, remélem a polír eltünteti teljesen a helyét.




Az ablak szerkezet, és egyéb cuccok átszerelése nem túl macerás, engem a szegecselt lemez és ablakszerkezet lepett meg. Nem értem miért jó hogy szegecselve van.... talán a beázás miatt gondolták "Karelék" a gyárban, hogy ne buzerálja otthon a lelkes barkácsoló. Persze a hátsó ajtók így is beáznak, így még mindig nem értem.... :)
Törött ajtó szétszedve:

"új" ajtó még üresen:

a sérült oldaldíszlécen megvan a cikkszám. A gyári új 5.700.-

 ...a különféle likakon átdugdosott bizbaszok, megkeserítik az ember életét, de ki lehet bogozni a technológiai sorrendet. Persze 2-3 alkalommal vissza bontottam ezt-azt. :)




A két "lik" alatti 20as torx csavarok tartják a zárbetétet. A műanyagdugó persze szakad, de hálistennek a TLX-ben minden van... :)

Az ajtóburkolat patentjai is törnek, ebből is érdemes vásárolni.

...még randa, de minden működik!

A hátsó ajtók beázásai.... ez Fábia betegség tudtommal. Le kell venni a burkolatot, letakarítani és szilóval gazdagon javítani. Tudom nem a legelegánsabb megoldás, de mindenki ezt ajánlotta, és semmi kedvem nem volt itt is lefúrni a szegecseket.





Az ablaktekerőt ne feszegessétek csavarhúzóval, felesleges eltörni...!
A tekerő alatti műagyag "gyűrűt" kell felfelé tolni, és már lenn is van. ...vissza fordítva.

 


 




Megjegyzések