Vajákost keresek, "rontáslevétel" jeligére

Sokminden történt a Skodával a legutóbbi bejegyzés óta. Rengeteg szöszmötölés az elejével, hogy viszonylag elfogadhatóak legyenek a hézagok. Persze kalandok mindig történnek az emberrel. A "Canon" motorháztetőt lekukáztam, a történetet fedje jótékony homály... a lényeg hogy amatőr pöcs voltam. :D Mondjuk a képekből kisakkozható, hogy nem kötöttem le és felcsapódott.... :)












Kicserélődött a vezéműszíj a hozzávalóival együtt. Gyári szett került bele, ezen nem akartunk spórolni.


A kormánysezrvó is meggyógyult, "hálImhotep" semmi baja nem volt, a tartályrepedésen kívül. A motorvezérlő tiltotta le  töréskor. Hiba kiütve, szervó működik! :)


A géptetőből jött egy ezüst színű, nincs már türelmem fehérre várni.






















Feltöltődött a hűtő, és a klima is, bár az utóbbi nem indult el még, de tartja a nyomást, használható az autó. A kompresszor és a hűtő teteje közt lévő klímacső kapott egy ütést a karambolnál, van rajta egy repedés amit nem vettem észre. Az új cső a 86.000.-Ft, így azt kihagytam. A Hüllő Kft. 4-5 ezerért javítja, de inkább vettem egy bontott gyárit 10.000.- ért.



No és akkor a rontás....
A klíma töltéskor a garázsomtól kb 150 méterre, egy idióta az út széléről beletolatott az autó oldalába, miközben haladtam.....  no comment. Jobb első sárvédő, és első ajtó csere, hátső ajtó és sárvédő, fénysérülés. Ráadásul az idióta biztosításával sincs minden rendben... Klafa!








Megjegyzések