Kárpit

Elvileg nem volt egy retkes autó a Skodám, de amikor jobban megnéztem a kárpitokat, volt róla mit takarítani. A kis penészfoltokról nem is beszélve, amelyek okának orvoslását az előző bejegyzésemben ecseteltem. Az ok a hátsó ajtó beázása volt. A törés után 4 hónapig ácsorgott az autó egy udvarban. Elvileg nem ázott be, gyakorlatilag viszont pont annyira, hogy virágozzon a penész.



Drága "Pistám" kedvéért a hab némi Vanish szappan eredménye. :)
 

 előtte- utána:
  

 előtte

 utána:


...és a nagy attrakció a rágó! Először azt hittem nem fog kijönni semmivel de kaptam egy jó tippet.
 

tisztítás kőzben, és TÁDÁÁÁÁÁ! :)
 

Kellékek:
1 flakon "porpisztoly" és egy csavarhúzó
(opcionálisan egy kis féktisztító a maradék eltávolítására)

Fejjel lefelé tartva a flakont befujjuk a foltot, és azonnal kapargathatjuk a "lefagyott" rágót.
Amikor a 99%-ot kikapirgáltam féktisztítóval takarítottam meg a helyét. (Érdemes tesztelni a kárpitnyagot előtte egy nem látható helyen!!)

 ...persze a szőnyeg sem maradt ki, a gumi taposók és a csomitálca a is ragyog.


Megjegyzések