gyüjtögető

Lassan összejönnek a cuccok a '66-os híd keskenyítéshez. Természetesen nem akarom porba tenni az elejét, sem pedig keskeny nyomtávú kisvasúttá alakítani, csak az ültetőtengelycsonk, és az utángyártott sárvédők okozta anomáliákat megszüntetni.  A gyári felnikkel nem volt probléma, de a BRM-ek érkezésével elég szembetűnővé vált a dolog.
Komfortos autózni ezzel a járgánnyal, nem szeretnék változtatni a futómű keménységén. ...sem. :)
Elsőként egy pár gyári sárvédő érkezett. A próbán jól látható a volt a különbség....


..és nem csak méretre, formára más,  pl az indexek helye is egészen máshol van....
Sajnos nem makulátlan ez a kék páros sem, sok munka lesz vele...  A fényezésbe pedig bevesszük a sárga csomitetőt is.. :)



Az első híd keskenyítéssel visszakeül gyári méretre a nyomtáv, a BRM-ek szépen a helyükre kerülnek. Ez a donor híd lesz az áldozat, a gyárit nem akarom bántani.





 Persze, ha már szétvágjuk a hidat érdemes elgondolkodni az állíthatóságon is. A "rugóutat" nem akarom rövidíteni, de ha már szétvágjuk miért ne tegyünk bele egy állító magot... Egész jutányos áron jutottam ehhez az új párhoz.

Megjegyzések