Asszem idén télen sem fogok haladni a '66-ossal. Nyáron Érdre került egy '72-es 1302. másfél év műszaki, jön, megy, kanyarodik, dudál, és a "Pityubácsi" által kedvelt vidám FKFV narancs szín.
Bontani ugyebár barbárság volna egy ilyen gyöngyszemet, pláne, hogy az utóbbi pár évben erősen csökkent a bogár kínálat a piacon. Első ránézésre meg sem fordult volna ilyesmi a fejemben, hiszen az itt-ott felhólyagzott festék még nem jelent ingyenjegyet a flex alá...
Vlagyimir Iljics, és Fidel itt még nem sejtették, hogy a festékkel együtt távoznak.
Picit megbontottuk az autót,... na ez volt a hiba! :D A hátsó sárvédőívek gyakorlatilag nem léteznek. Oldalanként a tízből kettő, illetve három csavarhely maradt sértetlen a szétszedés után a hátsó íveken. (Az első ívek már "javítva" vannak ezt a vásárlásnál is láttuk.) Na kb ekkor sírni támadt volna kedvem, de inkább tovább keresgettük a likakat az autón. Találtunk még... :D A "bódé" hátsó alsó sarkai, a küszöbökön pár apró rés, és az "A" oszloptól előre is akad néhány tervezetlen szellőző... Ellenben az alja meglepően egyben van! Nem vészes de azért ementáli... :)
Egy komplett felújításra egyenlőre se pénz, se szándék. A szakik közül senki sem akar beleugrani egy kendácsolásba, ( megértem őket!) még ha ez is a kedves megrendelő igénye... Némi tanácstalan toporgás után, megszületett az elhatározás: ...szerezzünk egy co-t és tákoljuk útra! :D
Nos a gyengébb idegzetű karosszériás ismerőseim itt hagyják abba a narancssal kapcsolatos posztjaim olvasását!! Erősen 18+ de én élvezem, és a narancs is viszakerül az utakra... :D
vékony rézlemez, hogy a vizsgán ne legyen folytonossági hiány... na ennél az én tákolásom is jobb lessz...
A fellépőkből is kell a cseredarab... :)
...a másik hátsó lökhárító konzol ismét rézlemezzel... :(
...és javítva táblalemezből... egész pofás lett. :)
ennyi látszott a sárvédőnél. Tudtam, hogy rossz de meglepett,hogy ennyire. Az "A" oszlop alja is egyben van egyenlőre.. :)
...hála az égnek a pótkerékzseb és az első tornyok környékén is minden frankó!
...és befó'tozva. (ahhoz képest, hogy sosem csináltam ilyet, és senki sem mondta, hogyan kell, egész jó lett... :)
...ezeket a fáradt csavarelyeket óvatosan ki lehetett vágni úgy hogy a hátramenő kábelköteg ne sérüljön, de a hegesztést már nem mertem megreszkírozni, pláne, hogy a kábel környékét a gyárban kinyomták valami púrhab szerű cuccal... asszem hamar "tűzpiros" lett volna, ha nem szedjük ki.. így sajna a motort is ki kellett venni...
Megjegyzések
Megjegyzés küldése