Sosem lesz kész! :D

...nem tudom, hogy valaha is lesz e belőle valami, de belekezdtem. :)
Gyakorlatilag pár darab lemezt tudtunk használni az előző posztban bemutatott '74-es bódéból.
 ..van 2 ajtónk, a jobbos egész jó állapotban van, a balosnak szita az alja...  eladó ha valakit érdekel.. :) .  Ezeken kívül Laci barátom elvitte  a bal első doblemezt, én pedig a műszerfalat tartottam meg magamnak. Sajnos ezen is, van egy csomó vagdosás, furkálás, de dísznek jó lesz... no persze ha egyszer elkészül.

sajnos a rádió helyét, a szokásos módon szétvágták egy újabb rádiónak.... :(

..a "jó hír", hogy csak visszahajtották a lemezeket, még a fülecskék is megvannak. Itt már nagyjából vissza egyengettem....



Pár apróságot belepakoltam.

...keresek:
1. kesztyűtartó ajtót
2. műszerfal rácsokat
3. kilométeróra karikát.
4. rengeteg szabadidőt!
5. ..a többit még nem tudom. :)

a cél valami ilyesmi, (köszi Maresz!) ...csak egész más.. :)


Megjegyzések