Lost and found ..pre '60??

Nem volt nehéz megtalálni ezt a motort, hiszen én raktam be a sufni végébe valamikor a  '90-es évek végén. Egy vastelepen valaki leadta, nekem pedig nem volt szívem otthagyni. :) Akkoriban szinte semmilyen értéket nem képviselt, rengeteg sokkal jobb állapotú alkatrész volt, meg is feledkeztem róla. Pakolás közben ismét ráakadtam... most sem dobtam ki... :D
A henger-dugó, és főtengely már amikor hozzám került kukás állapotban volt. Egy tehetséges szakember ráhegesztette a főtengelyre az ékszíj tárcsát.. :D A blokk talán menthető, esetleg a hengerfejek is... ..egyenlőre nem tudom mi lesz a sorsa.
A korát nem sikerült megfejtenem. A motorszám szerintem '65-ös. Nem lehet az eredeti, hiszen az "egybebakos" blokkokat tudtommal '60-ig csinálták...












Megjegyzések