XXI. Rajzás (& 7.Cruise Night)

21th Annual Spring VW Meeting Budapest (2012.04.04.)

...az utolsó pillanatig úgy nézett ki hogy idén sem megyek a rajzásra. Tulajdonképp nem is voltam ott igazán, hiszen aznap 11-től másnap hajnalig dolgoztam, és a '66-os sem nagyon halad mostanában. (egy lottó 5-ös sokat lendítene az ügyön.)
Úgy adódott, hogy 11-re az zuglóba kellett mennem, és ha ügyesen kanyarog az ember Érdről az Örs felé akkor a műjég pont útba esik. ...ha meg már úgyis útba esik, miért ne álljak meg egy rövid időre?? :)
Nagyon nem ideális "találkozó idő" volt, hiszen a hűvös áprilishoz még egy kis eső is társult. Ennek az eredményeképp egy szép nagy lavórban érezhette magát a tisztelt nagyérdemű. Az élménybeszámolókban sokfelé hallani átázott cipőkről és csuromvizes zoknikról, de volt ez már rosszabb is! :)
..engem az első meglepetés aznap az M7 bevezetőn ért: Messziről láttam, hogy előttem halad egy bogár Pest felé, nosza utána megnézzük ki az! Kissé közelebb érve láttam hogy kék a hátsó rendszám, és ez még kíváncsibbá tett. (Diplomata autó vagy mi a szösz??) Természetesen nem diplomáciai rendszám volt, hanem Osztrák. Nevezetesen Fürstenfeldi! :)
A Guest from Austria, Fürstenfeld.
 A kiváló találkozók  után amiben FF-ben volt részünk, a legkevesebb hogy elkalauzoljuk az "idetévedt" sógorokat a fővárosban.
Amikor melléjük értem és dudáltam a Skodámból, nem igazán értették hogy mit is akarok tőlük, de amikor a mellettem lévő ülésről felemeltem a 2009-es FF-i találkozón kapott táskát, szétterült a vigyor az arcukon.

Az első piros lámpánál, kiugrottam és megbeszéltük, hogy egy  helyre megyünk, követnek. ( A kézben szorongatott Google maps itinerből ítélve nem bánták a dolgot asszem!)



 Viszonylag gyorsan a lavórhoz értünk ahol gyorsan körberohantam. A lehető legjobbkor érkeztem, hiszen 11-kor készült a bogarhatu.hu csoportkép.
The bogarhatu.hu members:
Hideg volt, bokáig érő víz esett az eső , de remekül éreztem magam abban a 20 percben amíg kinn voltam. Két lépésenként ismerősbe botlottam, láttam pár frissen elkészült, vagy rég nem látott járgányt, tulajdonost, szóval jó volt. a programokról és a továbbikban történtekről nem tudok semmit "kérem kaccsojjaki!" :)
(az alábbi képeket a bogarhatu.hu-n gyűjtöttem 1-2 kivétellel. utólag is köszi értük!)
(kivételek: én és  Berecz Valter)
2012.04.13. 7.th Cruise Night










..one of the best for me. (by Pöcök)




A mexican and a Kübel owner! :)














Megjegyzések