...egy újabb nappal közelebb.

...kicseréltem a régi benzincsövet, és tettem egy benzinszűrőt is a tank alá. Kicseréltem a szivárgó fékcsövet, és a besárgult fékolaj tartályt is. A sárga ablakmosó tartályt is lecserélem, de azt még be kell szerezni.

..ezután nekiálltam a kábelezésnek. Sosem értettem, hogy az amúgy precíz németek hogyan csinálhatnak ilyen toronyiránt menő összevissza trágyadomb kábelezést. Gondolkodom, hogy átalakítom a kábelezést, a csomagtartóban, de szerintem ennek csak akkor fogok nekiállni ha elindul és üzemel a szerkezet. Az évek során még ebben a szinte teljesen eredeti autóban is voltak érthetetlen össze-vissza átkötözgetések. Nyilván a vonóhorog miatt is, de leginkább valami ostoba lustaság lehet ezek mögött.


...és felpróbáltam az egyik sárvédőt.... :) még van mit igazgatni, és kédert is vennem kell, nem akarom visszarakni a megkeményedett kopott, fakult régit. ...alakul!! :)





Megjegyzések