6/12V part II.

Ma is történt pár dolog de ha így haladok akkor idén sem lesz bogarazás. Sajnos nem lehet minden szabad percet a garázsban tölteni. Aki kertesházban él, tudja miről beszélek.

Szóval a Bug Box-ban vásároltam pár apróságot, és ehhez kapcsolódóan terítékre kerültek a lámpák. Ha már előszedtem, alaposan lepucoltam őket, a tartalékokat silica tasakokkal elcsomagoltam. Tudtam hogy a 12 voltosítás nem csak sima izzócserével jár, hiszen ha látni is akarunk akkor érdemes halogén izzókat használni. Nomármost a H4 izzó nem klappol az R2 foglalatba ugye. Jávor Tomi mutatott nemrég egy remek kis műanyag átalakítót, ami az R2-t konvertálja H4-re.

A BugBox-ban érdeklődtem, eme műanyag kiegészítő iránt, de a Baditz Laci figyelmembe ajánlotta az R2 foglalatú halogén izzót. :) Valószínűleg rutinos "6/12 voltos" kollégáknak nincs ebben semmi új, de mivel nekem eddig kizárólag H4 bogaraim voltak, számomra igen hasznos infó volt. Bárcsak minden ilyen flottul menne... :)

A slusszpoén, hogy mindezek után otthon az egyik alkatrészes fiókomban találtam egy pár régi Tungsram R2 halogént... :)  így legalább van tartalék izzóm is! :)

Mivel az ablaktörlőmotort nem cseréltem ki, így od a vettem egy 12v-6v átalakítót, szintén a "Barkács" téren.

A karbi 12 voltosítása is haladgat. Érdekes az erdeti és az új alkatrész kidolgozása... :(


Az ajtókban az egyetlen gumi amit nem cseréltem ki a bal "elefántfül" gumi. természetesen elszakadt így szedhetem szét újra az egészet... :)

Megjegyzések