Jobb ajtó part I. (avagy éljen a schufni!)

Nem kevés tapasztalatot szereztem a bal oldali ajtón így azt hiszem a jobb oldal zökkenőmentesebb lesz. Alapvető eltérés, hogy az alkatrészek válogatva előkészítve kerültek kéz alá, és nem kell annyit agyalni az összerakáson mint az előzőnél. mondjuk így is macera, de halad.
Ma volt pár üres órám délelőtt, így nekikezdtem. ...eddig jutottam: ajtó-határoló, zárszerkezet, kilincsek, külső vízlehúzó, abalakfilc beszabva bepróbálva, pillangó bepróbálva, majd kivéve, abalaktekerő szerkezet ablakkal összerakva.....


A gyártás óta eltelt 48 év megviselte az ajtó határolót is. legalábbis az egyiket. Nyilván ez lehetett fénykorában a sofőroldali, hiszen teljesen elkopott az ajtóban lévő része, ami a becsukódást akadályozza meg. ...természetesen ez nem tűnt fel (hiszen nem én szedtem szét az autót) csak az összerakáskor. :) nomármost egy lötyögő kopott alkatrészt csak nem kéne beépíteni... itt érkezünk el a bejegyzés alcímében olvasható "schufni" éltetéshez, ugyanis a kert végében lévő épületben találtam (mint a dimangónál is) egy passzentos darabot, ami egy megboldogult, jobb sorsra érdemes 1303-asból maradt.  A képeken jól látszik az eltérés.





Megjegyzések