"A küszöbön túl."

...lett töltésem! Nem t'om mi történt, de egyszercsak kialudt a jelzőlámpa, és lett stabil 13,5V a dimangó kijáratán, alapjáraton. :) Bárcsak minden ilyen flottul menne....!
Ma lelégtelenítettem a féket, és ettől lett féklámpám is. Fék után nekiestem a küszöböknek. Régóta várták a sorsukat a sarokban. Gyönyörűen sütött a nap, kiraktam a cuccot és 20 perc alatt vajpuhák lettek a majd 50 éves küszöbgumik. A vártnál simábban nyujtogattam őket a helyükre. Felraktam a díszléceket (a kék védőfóliát vegyétek le előre, mert utólag kapirgálni nagyon sziszifuszi!) majd utána némi harc árán a helyükre kerültek.

Megnyúzva....                                                                                 félig felgumizva...








 bal oldal:                                                                    ...van rendszám világítás is:

A gépháztető fel szerelése és beállítása után, összeraktam a rendszám világítást, utána pedig nekiestem a vonóhorognak. Igazából semmi szükségem rá, de ha már volt rajta, akkor maradjon. (vizsga után majd leszedem.)










Egyszer talán csinálok egy ilyet és akkor indokolt lesz a jelenléte :)


Megjegyzések