Elpazarolt téli időszak, avagy a pink lista.

Itt a rossz idő, rendelkezésre áll a fűtött garázs, Elvileg ez az ideális időszak az elmaradt munkák bepótlására, az új ötletek megvalósítására, vagy egyszerűen csak szerelgetni a bogarat. Nos tekintve, hogy szinte csak aludni járok, haza az év végéig tartó időszak nem a '66-osról fog szólni. Esetleg januárban lesz rá idő.. Persze az agyam jár továbbra is, folytatni kéne az 1776ccm motort, az első futóművön is kéne faragni, hiszen ahogy mindenkinél az ültető tengelycsonk szélesítése miatt az első gumik beleérnek a sárvédőkbe. A fényezési hibákat is javítani kéne..... stb.
A beltérben is vannak elmaradások, ötletek, igazából most így írás közben szembesülök azzal, hogy mennyi dolgom lenne a garázsban. :)

Hazaérkezett a Fabia is, előbb csak az udvarra, majd a garázsba a saját lábán, miután feltöltöttem az akkumlátort. Ahhoz képest, hogy szinte fékezés nélkül, ötvennel belerongyoltam az elém kihajtó Hyundai-ba, egész jól néz ki... :)

Elég jól látszik hogy a Hyundai "B" oszlopa hol találta el a lökhárítót... :)



..a szétszedés jól megy. Pillanatnyilag az a tervem, hogy amennyire lehet, magam rakom össze a Skodát. :) ..persze ahogyan azt előre gondoltam akadnak meglepetések...  Az első a kormányszervó hiánya volt a garázsba állás közben. A motortér elején bal oldalt található kormányszervó szivattyú hátrébb csúszott pár milimétert, és a tartály elrepedt, remélem a tartálycserével megoldódik a probléma.  A hátrahajló duda kiszakitott egy csatlakozót a klímavezérlőből... ez is csere lesz...


...Az autó elején nem sok meglepi ért, ott minden rommá tört, viszont a hűtők mögött, úgy gondoltam nincs gond, hiszen az autó működik... hát van gond.. nevezetesen, hogy a motort leütötte az egyik tartóbakról az ütközés. A jobb oldali bak tetején leszakadt a csavar, és a motor pár centivel hátrébb került. A hangja alapján a kipufogó is elszenvedett némi tömítettlenséget... remélem nem komoly.

a kiütött bak:

.."krokodillal" helyére emeltem a motort, (sokkal kultúráltabb hangja lett) de persze a bakot cserélni kell alatta...


Az újabb meglepi nem a baleset következménye. A szélvédő alatti műanyag takaró lemez alatt elképesztő mennyiségű dzsuva van!!! Ablaktörlő alá tűzött szórólap, levelek, sár ujjnyi vastagon.... igazi rozsdafészek! Érdemes időnként kitakarítani, de nagyon macera kibontani. Az ablaktörlőket csak csapágylehúzóval sikerült leszedni, és a rögzítőpatentek sem barátságosak....
takarítás előtt:





...és utána:

...és a címadó pink lista, a cserélendő alkatrészek sora..... :)

Megjegyzések