...tervezett avultatás?

Kb. egy évvel ezelőtt elkészült a törés után a Fábia. Az alkatrész beszerzésnél a bontott gyárialkatrészeket részesítettem előnyben, egyrészt a minőség miatt, hiszen az utángyártott cuccok időnként siralmasak, másrészt pedig a költséghatékonyság érdekében.
A hűtők esetében más volt a helyzet, csak új és jó minőségű alkatrész jöhetett szóba. Némi kérdezősköés után a Nissens mellett döntöttem. Mindenki jókat modott róla, és az ára is elfogadható volt. Igazi sikertörténet volt egészen eddig. Az egy éves garancia lejárta után, szépen eleresztette a nyomást. Nem sérült, meg, egyszerüen csak távozott a gáz a kenőanyaggal együtt. Hála az égnek időben észrevettem, és a kompresszor megúszta... "csak" a hűtöt kellett cserélni és a két töltést kifizetni. Tulajdonképp szerencsés vagyok, de a mosolyom nem őszinte. Adtam egy újabb esélyt a Nissensnek, ...remélem nem döntöttem rosszul.
Ezúton is köszönet a segítségért Feri barátomnak és az FT Guminak!

...komoly rutinra tettem szert ezen a részen sajnos. :)

igen a foltok azok aminek látszanak.


..3 óra elég is volt a művelethez.  (klímatöltés nélkül)


Megjegyzések